[untitled.jpg]

Friday, September 7, 2007

Gendang Pilihan Raya Kampus Kembali Bergema...

Salams...
Apa khabar rakan mahasiswa sekalian? Diharap rakan-rakan sekalian sihat sejahtera dan masih ditetapkan iman. JM terlebih dahulu ingin memohon maaf kerana tidak meng"update"kan blog JM setelah sekian lama. Kekangan masa dan beban kerja mahasiswa yang sudah berada dalam semester-semester akhir kini mula dirasakan. Oleh sebab itulah JM jarang sekali melayari internet(kalau ada pun untuk cari journal berkaitan projek) dan bersembang di lelaman kegemaran JM.
Dengar cerita Pilihan Raya Kampus(PRK) akan tiba bila-bila masa sahaja dari sekarang. Maka akan sibuklah bala-bala jentera underground (yang kadang-kadang langsung x nampak pun gerak kerja mereka. Mungkin bergerak terlalu jauh kedalam tanah mungkin) dan yang x underground (yang membantu dan terbantu oleh pihak-pihak tertentu).
Ketua setiap jentera memain peranan yang paling penting bagi memastikan kelancaran strategi yang telah direncanakan. Ketua jentera adalah mastermind dan mastermind bagi setiap jentera ( tak kira pihak mana sekalipun ) perlulah mambuat perancangan yang teliti. Oleh itu, JM berfikir untuk memastikan kelancaran setiap strategi yang dirancang, ketua perlu di pilih awal, lebih awal dari memilih calon-calon yang bakal bertanding.
Setiap isu perlu diteliti dan diperhalusi, Isu kebajikan merupakan isu utama yang akan diperhalusi dan berdasarkan pemerhatian JM, calon yang datang dari didikan dan asuhan ketua jentera yang mengambil berat soal ini akan banyak menggondol kerusi berbanding calon-calon yang dikaderkan dan diratibkan dengan fahaman radikal dan didikan yang monotonus sedari awal asuhan.
Tetapi yang paling penting ketua-ketua jentera sekalian, adalah AMANAH!
Salams...